Data e postimit: 2014-08-13 12:42:34
Lexime: 2265
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Një fjalë e ëmbël ,nuk kushton asgjë ,por vlenë më shumë se cdo gjë !

Vepra te ngjashme
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe nÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në Evropë Brodha në Evropë Pashë tjetër jetë Pashë tjetër botë Shija gjëra të rralla Shumë befasira Që s'i kisha parë Që nga fëmijëria Mbi krahët e shqipes Erdha në Evropë Pashë tjetër...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Sonte Sonte si netët e tjera Bëjë një natë pa gjumë Me ëndrra shumë Me vuajtje shumë Me shumë pëlcasje Sonte vazhdoj Asgjë s'ka ndryshuar Prapë vazhdoj ...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalë të urta & Thënie të mençura
** Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy... ** Asgjë nuk është më provokuese sesa qetësia dhe mirësjellja. ** Disa porta duhet mbyllur por jo nka krenaria por sepse nuk janë më të përshtatme për jetën tënde. ** Eshtë e rre...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: anita · Lloji: Poezi personale · Tema: nena
MËSUESJA NA THA TË GJENIM NJË VJERSHË, NJE VJERSHË PËR NËNËN, TË VOGËL, TË THJESHTË. SHUMË U MUNDOVA PO VJERSHËN S’E GJETA, AS NË INTERNET DHE AS NË GAZETA. VËLLAI MË THA KURRË S’KE ME E GJETË, VJERSHËN PËR NËNËN DUH...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com